Monday, March 2, 2009

Romantik tak agak2...hahaha

Jam dah pukul 4.31 pagi ni..adui mate lak xngntuk lg...spe suh tdo ptg...hahaha...idea untuk menulis datang mencurah2..wah....mungkinkah ada bakat jadi penulis?sapa tau 1 hari nanti.. hahaha...aku pom xsure pe la motif aku tulis bnda ni...hahaha...gapoo nokkkkk....hahaha

Tajuk ini juga adalah sesuatu yang aku perhatikan berlaku di sekeliling kita..hehe..aritu tgk kt tasek..hehe
pernahkah anda melihat sepasang kekasih bercinta berkelakuan terlalu mesra di hadapan khalayak ramai?

Contoh aku bg kt korg..hehe..jika couple itu kawan kita sendiri, ketika kita sama2 keluar contohnya gi uptown, couple ni bleh plak wat main lari2 mesra lah di depan kita ..hehe..Pernah kah anda keluar makan bersama kawan anda dan pasangannya.. dh la duduk semeja tapi diorg bleh bergurau senda main cucok2 perut, cubit2 depan kita.. cakap muka rapat2 dh mcm nk cium mulot..hahahaha...Pernahkah pasangan kwn anda baring di peha kawan anda tu di depan anda?perghhh...Pernahkah anda lihat pasangan kawan anda usap2 main janggut kwn anda???hahaha....

So secara ikhlasnya, apa kah perasaan anda pada waktu itu?
Xkan nk support kot??
Dapat elaun x kalau nk mesra2 tunjuk kat orang cmtu?hehehe
kalau dapat elaun, aku pun nk..bia byk skit duit biasiswa...hahaha....
komen wei...komen...hahhaha

No comments:

Post a Comment